Релігія і екологія. Старозавітний погляд на відповідальність за довкілля. Галина Теслюк.

1 зірочка2 зірочки3 зірочки4 зірочки5 зірочок Голосів: 6
Loading ... Loading ...

Якими повинні бути взаємовідносини людини з природою

( розмір 4.77 MB )

Екологічні виклики відносяться до ключових «знаків часу», на які Церква покликана відповісти, у рамках здійснення своєї місії спасіння людини та освячення створеного Богом світу. Скажемо більше — ще до того, як поняття екології було введене у словообіг, саме Церква і була тією єдиною інституцією, що пояснювала вірним, якими повинні бути взаємовідносини людини з природою.

У християнстві завжди свідками і діючими особами головних подій Біблії були тварини. Наприклад, свідками Різдва Христового окрім пастухів були віл, віслюк та ягнята — про це згадується в усіх Євангеліях і зображено на кожній іконі «Різдва Христового».

Сьогодні у світі практична співпраця релігії та екології є потужним напрямом. Ще Блаженний Папа Іван Павло ІІ у своїх роздумах щодо навколишнього середовища долучив злочин проти довкілля до гріхів, що кричать про помсту до Неба. А у 2008 р. вперше за майже півтори тисячі років, Апостольська Столиця включила забруднення навколишнього середовища до переліку «смертних гріхів».

Яким же чином можна виплекати екологічну свідомість і яким був старозавітний погляд на відповідальність за довкілля у нашій програмі Радіо «Воскресіння» розповідає ліценціат з біблійного богослов’я Галина Теслюк.

Опубліковано у Дослівно... | Теґи: , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Без коментарів.