Папа: Запорукою вірогідності свідчення є євангельський стиль життя

Змістом християнського свідчення є не теорія, але послання спасіння й Особа Христа. Про це навчав Папа Франциск перед проказуванням молитви «Царице Неба» в неділю, 19 квітня 2015 року. Він присвятив своє повчання темі свідчення у світлі літургійних читань, в яких розповідалося про святого Петра, який назвав себе та учнів свідками воскресіння, та про Ісуса, Який у вечір Пасхи явився апостолам, пояснивши їм таїнство Своєї смерті й воскресіння, та підсумував: «Цього ви будете свідками».

Святіший Отець зауважив, що апостоли не могли замовчувати свій надзвичайний досвід, адже Ісус явився їм для того, «аби істина про Його воскресіння досягла усіх завдяки їхньому свідченню». А завданням Церкви загалом, як також покликанням кожного окремого охрищеного є «словами і життям свідчити про те, що Ісус воскрес, що Ісус живий і присутній серед нас».

Але хто може називати себе свідком? Це той, хто бачив, пам’ятає і розповідає. «Свідок – це той, який бачив, об’єктивним поглядом, бачив певну дійсність, але небайдужим оком. Побачив і включився у подію, – пояснив Наступник святого Петра. – Тому він пам’ятає, не лише тому, що може точно відновити факти, що трапилися, але й тому, що ці факти до нього промовили і він збагнув їхнє глибоке значення. Отож, свідок розповідає, але не холодно й відчужено, але як той, хто вник у питання і від цього дня змінив своє життя».

У цьому контексті Папа підкреслив, що «змістом християнського свідчення не є якась теорія, ідеологія чи складна система заповідей та заборон», але «послання спасіння, конкретна подія, а навіть більше – Особа, Христос воскреслий, живий та єдиний Спаситель усіх». Свідчити Його можуть лише ті, які пережили «особистий досвід» зустрічі з Ним «на молитві та в Церкві». «Основою» ж цього шляху є Хрищення, «поживою – Євхаристія, печаттю – Конфірмація, постійне навернення – у Покаянні».

«Завдяки цій дорозі, під постійним проводом Божого слова, кожен християнин може стати свідком воскреслого Ісуса. А його свідчення настільки вірогідніше, наскільки проглядається у євангельському, радісному, відважному, лагідному, мирному та милосердному способові життя», – наголосив Святіший Отець, додавши, що християнин, який піддається спокусам зручності, марноти та егоїзму, стаючи «німим та глухим» щодо «воскресіння численних ближніх», не зможе передавати іншим Ісуса та Його визвольну силу.

РадіоВатикан

Опубліковано у Без категорії | Теґи: , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Коментарі закриті.